lördag 11 juni 2016

Svart bälte i packning

Jag föredrar att flyga enbart med handbagage. En vecka. Man behöver inte mer. 
Har testat o checka in två gånger. Bägge slutade med förlorat bagage. 
Jag får ofta höra att det måste vara svårt. Man får inte plats med något, osv. 
Jag hävdar att det handlar om prioriteringar och packteknink. 
Jag åker med en liten kabinväska och en vanlig handväska. Det här är hittills nedpackat. Och jag har plats kvar :) 
7 par strumpor 
7 trosor
1 bh
3 tröjor
1 t-shirt
1 linne
1 par byxor
1 mellanstor handduk
1 sovmask
Tandborste+ tandkräm
Hårtvätt, balsam
Deo
Lypsyl
Pincetten
Mediciner + dosetten
Pass
Plånbok
Resehandlingar
Saker för jobbet, namnbricka, passerkort ...
Datorn + laddare
Mobil + laddare
Pocketbok
USB Stickan
Mitt träningsband 
Penna, papper
Havregrynsgröt ( jupp åker man till Norge e det bra o ha med lite mat innan man kommer till en affär).
Två teesorter
Honung
Socker
Smör
Varma koppen
Pasta
Pastasås
Avokado *5
Äpple * 3
Apelsin
Nudlar
Resekudden
Nu ska bara Jobbskor med. 
Har jag glömt något? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar